آخرین اخبار
کد مطلب: 146858
چه شباهت عجيبي؟!
تاریخ انتشار : 1400/11/30 12:28:43
نمایش : 941
چه شباهت عجيبي است ميان هجوم اين روزهاي دشمنان بيروني انقلاب و مأموريت پادوهاي داخلي‌آنها با هجوم همه‌جانبه دشمنان اسلام در آن روزها (۱۴۰۰ سال قبل) و مأموريتي که در آن هنگام به منافقان داده بودند!

به گزارش سلام لردگان، حسين شريعتمداري مدير مسئول روزنامه کيهان طي يادداشتي نوشت:
۱- قطعنامه ۱۹۲۹ شوراي امنيت سازمان ملل عليه ايران در ژوئن ۲۰۱۰ (۲۵ خردادماه ۱۳۸۹) يعني دقيقاً در سالگرد فتنه آمريکايي- اسرائيلي ۸۸ صادر شد. هيلاري کلينتون وزير خارجه وقت آمريکا که همراه با رافائل کوريا، رئيس جمهوري اکوادور، در يک کنفرانس خبري صحبت مي‌کرد، درباره اين قطعنامه گفت: «فکر مي‌کنم منصفانه است اگر بگويم اين تحريم‌ها مهم‌ترين تحريم‌هايي است که ايران تا‌کنون با آن مواجه شده است»! خبرنگار واشنگتن‌پست در همان کنفرانس مطبوعاتي از هيلاري کلينتون مي‌پرسد
«فکر نمي‌کنيد که اين قطعنامه عليه ملت ايران است و نه دولت ايران؟ زيرا مفاد قطعنامه نشان مي‌دهد که فشار‌هاي ناشي از آن بر ملت ايران وارد مي‌شود و نه دولت». کلينتون نظر خبرنگار واشنگتن‌پست را رد نمي‌کند و فقط مي‌گويد«به هر حال، اين ملت ايران است که بايد به نظام فشار بياورد»!
يعني فشار بر مردم و انتقام از آنها به علت آنکه فتنه آمريکايي- اسرائيلي ۸۸ را خنثي کرده و به آمريکاي خونريز و غارتگر اجازه نداده‌اند سرنوشت نظام و ملت را در اختيار خود بگيرد.

۲- حالا در اين آيات از سوره مبارکه احزاب دقت کنيد« إِذْ جَاءُوکُمْ مِنْ فَوْقِکُمْ وَ مِنْ أَسْفَلَ مِنْکُمْ وَ إِذْ زَاغَتِ الْأَبْصَارُ وَ بَلَغَتِ الْقُلُوبُ الْحَنَاجِرَ وَتَظُنُّونَ بِاللهِ الظُّنُونَا. هُنَالِکَ ابْتُلِيَ الْمُؤْمِنُونَ وَ زُلْزِلُوا زِلْزَالًا شَدِيدًا ... زماني را به ياد آور که[ دشمنان] از بالا و پايين به سويتان آمدند، و در آن هنگام چشم‌ها [از شدت ترس] خيره شد و جان‌ها به حنجره رسيد، و به خدا گمان‌هاي ناروا برديد». دشمن از بالا و پايين- بخوانيد از زمين و هوا- به سپاه اسلام يورش آورده و عرصه را بر آنان تنگ کرده است. حالا نوبت نفوذي‌هاست که مأموريت خود را انجام بدهند. کدام مأموريت؟‌ ادامه آيات را بخوانيد: « وَ إِذْ يَقُولُ الْمُنَافِقُونَ وَالَّذِينَ فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ مَا وَعَدَنَا اللهُ وَ رَسُولُهُ إِلَّا غُرُورًا ... در آن هنگام بود که منافقان و آنان که در دل‌هايشان مرضي بود، گفتند: آنچه خدا و پيامبرش به ما وعده داده بودند، فريب [ و دروغ] بود»!(آيات ۱۰، ۱۱ و ۱۲)

۳- آيات فوق مربوط به جنگ احزاب است، (همان جنگ خندق) که در آن تمامي دشمنان اسلام اختلافات خود را موقتاً کنار گذاشته و براي مقابله با اسلام نوپاي آن روزبا هم متحد شده بودند و به همين علت آن را جنگ احزاب مي‌نامند. شباهتي ميان جنگ احزاب و هجوم همه‌جانبه اين روزهاي دشمنان اسلام عليه ايران اسلامي نمي‌بينيد؟! ميان لجن‌پراکني اين روزهاي پادو‌هاي داخلي آمريکا عليه انقلاب و مأموريت آن روزهاي منافقان در جنگ احزاب چطور؟!

۴- رهبر معظم انقلاب در بخشي از بيانات حکيمانه روز پنج‌شنبه خود با مردم تبريز فرمودند:«مردم با وجود اينکه در محاصره انواع مشکلات مانند کرونا، مشکلات معيشتي، لجن‌پراکني‌هاي بيگانگان و متأسفانه کمک بعضي عناصر داخلي به آن لجن‌پراکني‌ها قرار داشتند، اين راهپيمايي عظيم (راهپيمايي روز ۲۲ بهمن) را به‌گونه‌اي انجام دادند که بر اساس گزارش‌هاي معتبر‌، جمعيت در اغلب استان‌ها بيش از سال گذشته بود». چرا مردم با وجود انواع مشکلات بسيار گسترده‌تر از گذشته آمده بودند؟ حضرت آقا اصلي‌ترين علت را «زنده بودن انقلاب» و «دلبستگي عموم مردم به آرمان‌هاي انقلاب» معرفي کرده و مي‌فرمايند: «زنده بودن انقلاب يعني دلبستگي عموم مردم و نسل‌هاي جديد به آرمان‌هاي انقلاب که اگر اين دلبستگي و ايستادگي نبود، دشمن نيازي نداشت اين همه خباثت به خرج دهد، بنابراين دشمني‌ها به علت پايداري و وفاداري ملت به اهداف انقلاب است».

۵- در ماجراي جنگ احزاب نيز اگرچه منافقان با استناد به سختي‌ها اصرار داشتند وعده خدا و پيامبرش را فريب جلوه دهند! ولي مومنان نگاه ديگري داشتند و خداوند متعال درباره مواجهه آنها با همان مشکلات مي‌فرمايد: «وَ لَمَّا رَأَى الْمُؤْمِنُونَ الْأَحْزَابَ قَالُوا هَذَا مَا وَعَدَنَا اللهُ وَ رَسُولُهُ وَ صَدَقَ اللهُ وَ رَسُولُهُ وَ مَا زَادَهُمْ إِلَّا إِيمَانًا وَتَسْلِيمًا ... هنگامي که مؤمنان، گروه‌هاي دشمن را ديدند، گفتند: اين همان است که خدا و رسولش به ما وعده داده بودند و خدا و پيامبرش راست گفته‌اند، و [جنگ‌خندق] جز بر ايمان و تسليم آنان نيفزود».(آيه ۲۲ احزاب).نمونه‌اي از اين دست را در راهپيمايي عظيم ۲۲ بهمن امسال مي‌توان ديد.

۶- گفته‌اند؛ «بهتر آن باشد که سرّ دلبران، گفته آيد در حديث ديگران» از اين روي، به سخنان «خاوير سولانا» نماينده عالي سابق سياست امنيتي و خارجي مشترک اتحاديه اروپا و دبيرکل شوراي اتحاديه اروپا هم نگاهي بيندازيد. او در مصاحبه با روزنامه اکونوميست مي‌گويد «علت ايستادگي ايران در مقابل فشارهاي سختي که براي ديگران بحران‌هاي بسيار حاد، تلقي مي‌شود، مديريت کارساز و غير‌متعارف آيت‌الله خامنه‌اي است» خاوير سولانا در همان مصاحبه به نکته مهمي اشاره کرده و مي‌گويد «مردم در ايران به اسلام وفادارند و حرکت گروه‌هاي مخالف جمهوري اسلامي را مخالفت با اسلام مي‌دانند و آنها را از خود مي‌رانند».

و ... بالاخره، چه شباهت عجيبي است ميان هجوم اين روزهاي دشمنان بيروني انقلاب و مأموريت پادوهاي داخلي‌آنها با هجوم همه‌جانبه دشمنان اسلام در آن روزها (۱۴۰۰ سال قبل) و مأموريتي که در آن هنگام به منافقان داده بودند!
منبع:  خبرگزاري فارس

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس